torstai 1. joulukuuta 2011

NoVeLoVe

Ciao! :D Eli me ollaan siis NoVeLoVe , minä NoVe, olen LoVen pikkusisko, jota on sanottu pariin kertaan pojaksi/jätkäksi, vaikka en näytä yhtään pojalta. Olen kuudennella luokalla ja lempiaineita on englanti, historia ja musiikki. Tykkään tosi paljon eri kielistä ja opiskelen enkun lisäksi ranskaa. Harjoittelen myös itsenäisesti japania ja italiaa. Tykkään myös syömisestä, eri maiden kulttuureista ja animesta ja mangasta. Vapaa-ajalla teen paljon tietokoneella, kuten piirrän ja käännän mangaa ja muuta englannista suomeksi. :3

Nyt on siis minun vuoroni! (Vihdoinkin, kun tuo pienempi ei millään viitsi lopettaa kirjoittamista kun on kerran päässyt vauhtiin). Mutta se siitä. Siirrytään siis minuun. :) Olen siis LoVe (kysykää vain mistä nimimerkki tulee, kerron mielelläni). Olen 15 vuotta ja yhdeksännellä luokalla. :) Lempi-aineitani on bilsa, mantsa, hissa ja saksa. Lähinnä siis nuo. En ole samanlainen kielinero kuin pikkusiskoni, mutta osaan kyllä enkkua, ruotsia, saksaa, ja vähän japania ja italiaa. (Mutta ihan vähän)! Olen tosi mukava ja hauska ihminen (okei, vitsi, vitsi, mutta niin kaikki sanovat)! Ei sille vain voi mitään! Kiinnostuksen kohteitani ovat mm. Animanga, eri maat, ja musiikki. Harrastuksiini taas kuuluu sirkuskoulu ja NoVen käskyttäminen xD No, ehkä tämä riittää, jos haluatte tietää lisää minusta/meistä tulkaa vain rohkeasti Tyttöjen Talolle käymään! :))

1 kommentti:

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!