perjantai 20. huhtikuuta 2012

Vastaus blogihaasteeseen: Miten tytöt ratkaisevat ystävyyssuhteidensa ongelmia?


Minä itse ratkaisen ystävyyssuhteet puhumalla. Monesti sanotaan, että puhuminen auttaa ja usein se myös auttaa. Jos puhuminen ei auta, niin ehdotan pientä taukoa. Näin molemmat saavat miettiä asioita. Itse olen huomannut, että tämä auttaa. Pieni tauko tekee hyvää, sillä silloin nämä kaksi voivat miettiä. Olen myös sitä mieltä, että pieni ongelma ystävyyssuhteessa vahvistaa ystävyyttä. Silloin molemmat välittää toisistaan aidosti. Aina tulee pieniä tai suuriakin ongelmia, mutta tosi ystävät pystyvät sen selvittämään - joko sitten puhumalla tai jollain muulla keinolla. Minä itse uskon, että tosiystävyyssuhteet ei kaadu ongelmiin ja että jokaisen ongelman pystyy selvittämään jollain keinolla. Minulle ystävyyssuhteet ovat hyvin tärkeitä ja jokainen ystävä on omanlaisensa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!