torstai 4. lokakuuta 2012

Kukako minä olen ??

Moikka kaikki blogimme lukijat ! Olen vuonna -92 syntynyt nuori nainen. Tykkään tosi paljon kirjoittaa, ja useimmiten kirjoitan musiikista, harvemmin mä mistään muusta kirjoitan :) Lapset ja eläimet on mulle tärkeitä. Sydäntäni lähellä on räpmusiikki ja mulla on aina kuulokkeet korvillani, kun olen liikenteessä.. Joku päivä haluaisin myös itseäni kuulla radioista.. Olen siis kirjoittanut omia sanoituksia noin neljän vuoden ajan.. Lähiaikoina olen myös alakun kirjoittamaan runoja. Se on tosi vapauttavaa ja kaikki murheet unohtuu hetkessä.. Jos haluatte tietää minusta lisää, niin tulkaa toki käymään tyttöjen talolla ;) -Jeppiskamaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!