tiistai 11. joulukuuta 2012

Vuosi 2012

Vuosi 2012 on ollut täysin erinlainen kuin aikaisemma vuodet. Tänä vuonna olen löytänyt ihmisen, josta välitän ja jonka kanssa haluan olla yhdessä pitkään. Tämä ihminen välitää minusta sellaisena kuin olen ja voin olla hänen kanssa oma itseni. Hänen perheensä välitää minusta ja myös minun ystävät hyväksyy hänet. Tänä vuonna olen myös tajunnut, että elämässä tapahtuu paljon asioita, jotka voi masentaa, mutta kaikista niistä pääsee yli, jos vain uskaltaa puhua jollekin. Minusta ei ole hyvä jäädä yksin suremaan asioita, koska silloin masentuu entistä enemmän. Pohjalta nouseminen on hyvin vaikeaa, mutta ystävien ja läheisten ihmiseten avulla sieltä pääse ylös, mutta toki se voi viedä aikaa. Tänä vuonna on tapahtunut paljon muutosta ja paljon asioita joiden ansiosta  olen paljon itse varmempi. Olen tänä vuonna ollut paljo vahmpi ja tajunnut, että ne ihmiset, jotka ei hyväksy mua sellaisena kuin olen eivät ole minun ystäviä tai eivät ole mun arvoisia ihmisiä. Jokainen meistä on erinlainen. Erinlaisuuden hyväksyminen on tärkeää ystävyyssuhteessa. Ystävyys ei toimi jos molemmat ei hyväksy toista omana itsenään.Tämä vuosi on olltu hyvin vaikea, mutta samalla hyvin opettavainen ja hyvin ihana. Minä en unohda tätä vuotta milloinkaan. Tänä vuonna vielä tapahtuu jonkin verran hyvää. Saan vahtia lapsia, lasten hoitaminen on minulle hyvin tärkeä asia. Vietän myös aikaa ihanien ystävien kanssa.  Ensi vuodesta sen verran, että täytän vuosia taas ja tulee vuosi täyteen poikaystävän kanssa. Aloitan tammikuussa oman kerhon. Olen ylpeä, että pystyn aloitamaan kerhon. Olen tietoinen myös, että selviän siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!