keskiviikko 21. elokuuta 2013

Lomani heinäkuu 2013

Lähdin 1.7.2013 serkkuni luokse Oulunsaloon ja olin siel koko heinäkuun. Voitin yhden suurimman pelkoni ja oppisin serkultani paljon. Nyt olen paljon vahvempi kuin ennen. Lähtöni sieltä oli minulle kova pala, koska tajusin, että osa minua jäi sinne. Tulin kotiin, niin tajusin et mun sydämestä jäi palanen sinne. Kaipaan jokaista hetkeä siel ja jokaista päivää jonka koin. Minulle suku on tärkeä, varsinkin ne jotka asuu kaukana ja joita näen harvoin. Kesäni on ollut ihana ja olen tajunnut paljon ja sain jopa serkun luona lisää ideoita kerhoon. Pian alkaa kerho ja alkaa se vilinä ja vilske. Minusta oli ihanaa nähdä serkkua ja vietää aika  hänen perheen kans. Ens kesänä meen sinne taas. Olin serkkuni kanssa  uimassa ja olin shoppailemassa ja me käytiin jopa Ranuan eläinpuistossa ja vietettiin siellä ihana päivä. Tälläinen loma minulla on ollut. Eli hyvin onnistunut ja ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!