tiistai 29. lokakuuta 2013

VÄRIT

Teksti on vastaus syysloman blogihaasteeseen:

Värejä on monenlaista kuten tummaa tai vaalea. Värit voi kertoa ihmisestä. Itse tulkitsen usein väreillä. Pidän enemmän vaaleista väreistä. Mietin usein mitä väreijä käytän. Usein en käytä valkoista tai ruskeaa, mutta usein käytän mustaa, turkoosia, punaista tai miksen käytäisi punaista. Värien avulla voi myös näytää tunteita, mutta moni tulkitsee värit eri tavalla. Joillekin esim ruskea voi olla ilon väri ja joku voi ajattella sen suruna. Itse sanoisin sen olevan tuskan väri tai itselleni se muistuttaa minua ajasta jolloin oli vaikeaa. Minulle taas keltainen  tuo valoa. Sininen väri on myös ilon väri se tuo sen ilon mun elämään jolloin olin onnelinen ja monet muut värit tuo valoa ja iloa, mutt kuten sanoin kaikki ajattelee värit omalla tavallaan. Itse enimmäkseen pukeudun tummaan, mut joskus jopa mulla voi olla jotain muutakin väriä kuten oransiakin.  Pinkki väri ei ole oikein minun värini. Siis se on hieno väri, mut en itse käytä tai haluais sen väristä vaatetta. Jotkut jopa pukeuttuu johonkin tietyyn väriin ja sillä tavalla kertoo tunteista tai sitten kertoo omista lempiväreistä. Värejä on siis todella paljon ja jokaisella on oma lempiväri. Omat lempivärini ovat: turkoosi, musta, punainen, vihreä ja keltainen. Vaiks musta on minulle synkkä väri niin vaateena pidän siitä todella ja minun tyyliini se sopii, myös liila väri on tosi hieno.

Tässä pieni oma mielipiteeni väreistä, mut jokaisella on oma mielipide.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!