maanantai 26. tammikuuta 2015

Uudestaan rakastunut

2003 Oli se vuosi, kun rakastuin tämän kyseisen artistin musiikkiin ensimmäisen kerran.
Artisti tuli tuona vuonna kolmanneksi Suomen ensimmäisen kauden Idols-kilpailussa.
Kyseessä on siis Artisti, joka kantaa nimeä ANTTI TUISKU.

Pari vuotta kuuntelin artistin musiikkia ja ostin ne kolme ensimmäistä fyysistä levyä.
Parin vuoden kuluttua artistin musiikki ei vain enää napannut, joka johtui osittain siitä, että minua kiusattiin koulussa musiikkimakuni vuoksi.

Vuonna 2012 tai 2013 löysin artistin uudestaan ja kävin parilla keikalla, kunnes artisti meni pitkälle keikkatauolle.

Viime vuoden kesällä havahtuin taas siihen, että kuuntelin kyseistä artistia ja lauloin jopa mukana.

Voisin siis sanoa rakastuneeni artistin musiikkiin uudestaan.

~Ota kuva, että sinut siinä nään. Nyt mä tahdon todisteen. Lähetä se heti mulle kännykkään. Mä tahon tietää missä meet. Mä en ole sulle mustasukkainen, vaikka niinkin luulla vois. Sain sairaan rakkauskohtauksen. Et silmistäni saisi olla pois.~

-Erkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!