maanantai 18. helmikuuta 2013

Hyvää kannattaa odottaa



Minun yksi haaveeni on ollut, että muutan pois kotoa ja nyt se on toteutunut. Olen niin ylpeä itsestäni ja iloinen. Kaikkein eniten pelkään et miten onnistun elämän haasteista, jotka tulee nyt vastaan, mutta halusin sanoa vain, että haaveet toteutuu, kun jaksaa vain odottaa. Mä tiedän, et niihin menee aika. Joskus voi mennä jopa vuosi tai montakin vuotta. Yleensä sanotaan et aika näyttää. Ja se on totta. Mä en mieti aikaa eteenpäin vaan elän päivän kerrallaan. Olen oppinut, että on parempi elää päivä kerrallaan, koska jos miettii aikaa eteenpäin voi joutua pettymään, joten parempi elää päivä kerrallaan.



2 kommenttia:

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!