torstai 5. syyskuuta 2013

Uusi minä ja elämä

Muistellaan vuotta 2007-2010, niin minä olisin ujo ja yksinäinen. Ja jos joku sanoi jotain et vaatetyylistäni tai sanoi jotain millainen olen, niin tulin hyvin surulliseksi ja  otin sen tosissani. Näin rehellisesti sanottuna se masensi minua joka kerta. Silloin esitin ihmistä joka en oikeasti ollut.  En uskaltanut olla oma itseni vaan esitin  sellaista, joka en oikeasti ole. Nyt on vuosi 2013 ja olen oppinut, että voin olla oma itseni ja ne ihmiset, jotka ei minusta välitä tai jotka eivät minua hyväksy sellaisena kuin ole, niin heidän ei tarvitse. Minä olen saanut tänä vuonna jopa ihan uuden elämän ja olen uusi ihminen, koska olen juuri se joka olen ollut lapsena. Minä  en välitä mitä muut minusta ajattelee ja uskallan sanoa omat mielipiteeni. Minun suurin haave on toteutunut  ja olen voittanut pelkoni. Minä olen nykyään hyvin vahva ihminen ja sen takia voin taas hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Elämä ei aina  mene niin kuin haluaa, mutta unelmien eteen kannattaa tehdä kaikkensa ja ei kannata luovuttaa. Unelmat voivat toteutua milloin vain ja sen jälkeen elämä muuttuu ja alkaa uusi elämä. Tämä vuosi on ollut paras vuosi minun elämässäni. Olen saanut monta asiaa. Sain ihanan uuden ystävän, sain asunnon ja ennen kaikkea suurin unelmani kävi toteen, tämä vuosi ei ole viel ohi ja mitä vaan voi viel tapahtua joten odotan innolla. Menen päivä kerrallaan eteenpäin ja toivon, että jokainen joka lukee tämän ymmärtää, että unelmat voi käydä toteen milloin vain, joten älä koskaan luovuta. Minulla on nyt uusi elämä ja olen uusi ihminen ja olen jopa vahvempi kuin pitkään aikaan. Minä olen todella ylpeä itsestäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!