maanantai 11. marraskuuta 2013

Kaipaus

Tässä on pieni tarina. Se on syntynyt luovan kirjoituksen kurssilla. Tarkoituksella, että katson kirjasta sanan tai lauseen ja kirjoitin siitä. Tästä tulee jatkoa lähiaikoina.

Sitä kuvittelisi, että minä rakastan sinua, ettet olisi enää yksin. Tämä tapahtui kolme päivää sen jälkeen kun olimme järkyttävän väärässä paikassa. Minä makaan maassa ja mietin. Ystävä on avain minun maailmaani. Otin askeleen eteenpäin ja kun avasin oven näin lapsuuteni ja kuulin sieltä sanat ”sinulla on hyvä sydän”. Silloin, kun yhdelle ihmiselle tapahtuu liikaa, hän osaa varautua pahimpaan. Tämä on rakkautta ja ennen minä vain ikävöin häntä. Minä olin ymmärtänyt, että rakastan sinua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!