perjantai 24. tammikuuta 2014

Kaipaus osa 2

Tämä Tarina syntyi, kun katsoin kirjasta sanan tai lauseen ja kirjoitin siitä tarinan :) Luovaa kirjoitusta!

Seuraavana aamuna minä säpsähtelen ja herään puoli viisi. Minä muistan, kun sinä katosit elämästäni. Minä en tiedä tunsinko surua  vai kipua. Mietin vain että mikä oli  lähtösi tarina?
Sinun lähtösi jätti minuun pelon, ahdistuksen ja tuskan jäljet. Meillä oli ihanaa yhdessä ja  olimme onnelisia. Olit  lämpö, joka toi  valon elämääni. Mutta sitten yhätäkkiä sinä lähdit ja jätit minut.
 Toivon, että palaisit. En tiedä mihin menit ja milloin tulet Takaisin? Meidän suhde meni poikki ja se sai minut ihan rikki. Minä olen hyvin onneton, kun sinä lähdit luotani. meidän suhde loppui kyyneliin ja mietin teinkö minä joitain väärin? Milloin palaat takaisin vai onko  koko juttu ohi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!