maanantai 1. syyskuuta 2014

Mennyt Kesälomani

Hei halusin kirjoittaa ihanasta kesälomastani, joka oli unohtumaton :)
Lähdin siis juhannuksen jälkeen Oulunsaloon serkkuni luokse. Siellä oli tosi ihanaa ja hauskaa. Tehtiin siskosten kans siskovala ja tanssivideo, jonka voin halukkaille näytää myöhemmin. Mut siis mun siskoihin sen verran he eivät oo mulle oikeasti siskoja, mut ne pitää mua isosiskona, niin mikäs siinä:) jeps, mut juttelin myös mun serkkun kans ja se helpotti oloa, kun oli joku kennen kans sain puhua. Olin siellä sitten noin 2 viikkoa ja lähdin mun pikkuserkkun kans junalla rovaniemmelle ja siellä meitä oli vastassa mun toinen serkku. Me mentiin mun se mun serkkun luokse Sodankylään. Mä olin siellä kans kaksi viikoa. Siellä tapasin lisää serkkuja ja muita sukulaisia. Olin enimmäkseen mun pikkuserkkun kans, joka melkein mun ikäinen tämän mun yhden serrkun lapsi, jona luokse siis tulin:).

Käytiin jopa lähikauppassa johon ei ole se 100m kuin täällä, vaan sinne oli 11km sinne kauppaan ja takas :) Me pyöräiltiin sinne ja tietenkin takas myöskin. Me myös tehtiin korttitemppuja ja oppisin jopa niitä jonkin verran lisää. Voin niitä näytää josain kohtaan. Me myös nukuttiin teltassa, se oli tosi mahtavaa ja hauskaa. Tapasin siellä myös sukulaisen joka muistaa, kun olin ollut 2v ja sanonut mummolan pihalla et oon ihana yksin ja ilman äitiä. Silloin olen ollut ekaa kertaa ilman äiti. Iskän kans kahdestaan siellä mummollassa. Kaksi viikkoa serkkun luona  meni tosi nopeasti ja menin viel viikoksi iskän mökille Kittilään. Se oli tuolla Molkojärvellä. Sieltä me mentiin mun tädin luoksa Ylitornioon ja käytiin jopa Ruotsin puoella. Mut sieltä lähdetiin sitten Turkuun ja oli musta tosi kiva palata Turkuun, mut  nyt täytyy myöntää et osa mua jäi Oulunsaloon ja Sodankylään.. No nyt teen perinteen et meen joka kesä myös Sodankylään:) ja opin juomaan kahvia ainakin joskus . Mut oli siis tosiia unohtumaton kesäloma.

Mites teidän muiden kesäloma  meni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!