maanantai 1. syyskuuta 2014

Työttömyydestä äitiyslomalle . . . ?

Moikka kaikki rakkaat blogin lukijat. 

Tänään (27.8.2014) on tasan kolme viikkoa laskettuun aikaan
 ja 
tasan kuukausi siihen, että MÄ TÄYTÄN 22. 
Kamala, kun aika on mennyt nopeesti. 

Muistan, kun eilisen sen päivän, kun täytin 15. 
Siitäkin on kohta 7 vuotta. 
Mihin tää aika menee ??? 

Mutta kaikki varmaan ihmettelee tuota otsikkoa. 
No.. Minäpä valotan asiaa. 

Mä olen siis ollut työttömänä tän vuoden alusta saakka ja nyt (tai no 13 päivä) mulla alkoi virallisesti loma. Nimittäin äitiysloma.
Vaikuttaa ehkä monen mielestä oudolta, että miten työttömyydestä voi päästä lomalle, että eikös se tavallaan ole lomaa, että saat nukkua niin pitkään, kun huvittaa, eikä välttämättä tarvitse nousta ollenkaan. 

Niin.. Hyvä kysymys. 

Mulle se ei ole ollut lomaa, koska työttömänä sun tarvii hoitaa PALJON paperihommia sun muita, että sä tulisit toimeen. 

Se ei siis todellakaan ole mitään herkkua se työttömyys. 

Toki olisinhan mä voinut mennä opiskelemaan, mutta mä olisin joutunut koulun kuitenkin keskeyttämään vauvan synnyttyä, joten parempi näin. 
Mutta ehdinhän mä vielä myöhemmin opiskella

Ja kyllä tulevassa äitiydessä on varmasti työtä ehkä jopa enemmän, kun tarpeeksi. 

Mä siis ilmoitin mun omassa blogissa, että kaikki mitä mä nyt kirjoitan blogeihin ennen vauvan syntymää tulee tänne blogiin, koska en tosiaan halua kirjoittaa samaa tekstiä sekä tänne, että omaan blogiin.
Mun kuulumiset siis voi lukea täältä.

-Erkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!