tiistai 16. joulukuuta 2014

Jokainen on erilainen, mut silti arvokas

Tässä tämä teksti ja tämä on jatkoa Turvapaikka-tekstille. Se kertoo niistä joiden ansiota turvapaikka on hyvin vahva ja tuvallinen paikka.

Minun on aina ihanaa tulla tänne, koska täällä on turvallista ja voin olla oma itseni. Meistä jokainen on erinlainen. Se asia tekee tästä paikasta hyvän ja etenkin turvallisen. Tänne on helppo tulla, kun täällä on ihmisiä, jotka arvostaa. Aluksi mietin mikä tästä tekee sellaisen ja nyt  yksi päivä tajusin sen.

Se oli aika helppo juttu, en vain osannut ajattella  sitä asiaa. Tämä paikka on kuin minun yksi koti ja se turvapaikka, ja tosinaan se mikä tästä tekee sen olette te kaikki. Tämä paikka ei olisi mitään ilman teitä jokaista.

Jokainen teistä on erinlainen ja arvokas. Minä itse olen arvokas ja jokaikinen teistä on myös. Minä voin tulla tänne sellaisenna kuin olen, ja se on teidän jokaisen ansiota. 

Toivon että teillä olis sama tunne kuin minulla. Ainakin, että teidän on hyvä olla täällä, niin kuin minun on. Jokainen teistä jää minun sydämeen. 

Jokainen muisto jää sinne. Minä en ikinä unohda tätä turvapaikkaa. En niitä ihmisä joita tapaan ja joita olen tavannut. Muistakaa, olette kaikki arvokkaita ja ihania. Olette tärkeitä sellaisena kuin olette. Teidän ei tarvitse esittää mitään mitä ette ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!