perjantai 6. helmikuuta 2015

Life is good




Olen saanut elämääni aivan uutta merkitystä uskaltamalla olla vain oma itseni. Aluksi en ehkä ymmärtänyt, miksi minun täytyisi antaa itsestäni muille jotain pintaa enemmän. En uskaltanut luottaa ihmisiin, enkä varsinkaan tiennyt, kuka minä olen. Vähitellen olen kuitenkin uskaltanut alkaa näkyä, ja kovaan suojakuoreen on vihdoin tullut vähän isompiakin säröjä. Olen huomannut saavani iloa ja energiaa aidoista kohtaamisista minulle tärkeiden ihmisten kanssa.

Niinpä toivoisin elämältä tällä hetkellä vielä vähän lisää:
Uskallusta olla oma itseni 
Aitoja kohtaamisia
Ilonhippusia 
Haleja
Elämä onkin oikeastaan aika värikästä ja merkityksiä täynnä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!