maanantai 9. maaliskuuta 2015

Katse eteenpäin ja suupielet ylöspäin

Katse eteen ja suupielet ylöspäin

Mä oon pitkään mietinyt mitä muut ajattelee. Nyt mun pitää ajattella, et ei sillä oo väliä. Vain sillä on väliä mitä mä itse ajattelen. Jos mä hyväksyn itseni vain sillä on merkitystä. Muut saa ajatella mitä haluaa, mut mä saan olla just sellainen kun haluan, eli oma itseni.

Jokainen meistä on oma itsensä. Ne jotka ei hyväksy mua sellaisena kuin oon, nii ei niiden tarvii.

Nyt vain katse eteenpäin ja suu pielet ylöspäin. Ja haluan viel pyytää anteeksi et tajusin tämän nyt vasta. Anteeks et olen loukannut monia ihmisiä sanoillani tai jos olen tehnyt jotain. Jokainen meistä on hyvä ihminen. Myös minä olen. Mulla olut paljon vaikeaa ja olen ollut täysin rikki, mut silti pääsyt niistä yli. Mut katse on eteenpäin ja suupielet ylöspäin.  Jokaisella meillä on huonoja päiviä. Joksus tuntuu pahalta, mut pitää silti muistaa, että elämässä on myös hyvää. Mä uskallan myöntää, että olen tehnyt paljon virheitä, enkä ole aina hyväksunyt  itseäni.

 En voi myöskään muuttaa menneitä, mutta voin muuttaa tulevaisuuta, koska ajoin elää eteepäin. Minun pitää uskoa vain itseeni. En voi aina ajattella, että entä muut? Onko sillä väliä, mitä muut ajattelee? Toki muiden mielpide merkkaa paljon, mut jos vain itse uskoo ja arvosta itseää niin se on tärkeintä. Silloin muutkin ajattelee ja ne jotka ei välitä susta niin  ne ei ole sun arvoisia. Jokainen meistä on omanlainen ja silti jokainen pitäis hyväksyä. Olis kauheaa, jos joku olis samanlainen tai olis kaksi samanlaista ihmistä, jotka olis siis ihan samanlaisia. Mä uskon itseeni ja haluan olla juuri sellainen oma itseni.  Mä haluan olla oma itseni. Loppuks haluan laitaa sanat yhden lempi artistin biisistä, jotka on saanut mut tajuamaan tämän, et pitää usko itseensä.

Mul ei ollu mitää muut ku mahdollisuus
ja tieto siitä että mitä tahdon voin saavuttaa.
Koval duunilla asiat vaan onnistuu.
Kokeillaan ja sit taas noustaan jos kaadutaan.
Hanskat ei tipahda, periks ei anneta.
Ne sanoo et pysty, et voi, ei kannata.
Mun korvissa se kaikki kuulostaa haasteelt.
Ne saa luun kurkkuun saa ku tulosta taas teen.
Jatkan, jaksan vaikka väkisin.
Jos se ois helppoo, kaikki tekis nii.
Mus on voima, jota ei voi vaimentaa.
Pusken täysii aina vaa.
Mun ei täydy vaan mä saan.


Katse eteen ja suupielet ylöspäin!
Teen vastoinkäymisistä voimaa.
Katse eteen ja suupielet ylöspäin!
Antaa tulla! Kestän kyllä, periks en tuu antamaan.


Murehtiminen ei takas eilistä tuo.
Ja huominenki tulee vaan jos selvitään tänään.
Mun pahin vastukseni kattoo peilistä mua.
Se haastaa ja aina pyrkii mun pään kääntämään.
Hakenu näkemystä mun meininkiini taas
Monacon vipeistä slummeihin Keniaan.
Kaiken sen jälkeen oon vaan positiivisempi.
Asenne ratkasee, oon nähny omin silmin senki.
Aitoo iloo, vaikkei ympäril oo muut ku pahaa.
Ja toiset taas nii köyhii ettei niil oo muut ku rahaa.
Alotan ittestäni, korjaan mun mielen.
Nostan mun katseen ja suupielet.


Katse eteen ja suupielet ylöpäin!
Teen vastoinkäymisistä voimaa.
Katse eteen ja suupielet ylöspäin!
Antaa tulla! Kestän kyllä, periks en tuu antamaan.


Katse eteen ja suupielet ylöpäin!
Teen vastoinkäymisistä voimaa.
Katse eteen ja suupielet ylöspäin!
Antaa tulla! Kestän kyllä, periks en tuu antamaan.


Elastinen on räp-laulaja, jonka sanat sai mut tajumaan. Nyt halusin kerto sen teille. Noi sanat antaa mulle voimaa ja saa mut tajumaan et periks en tuu antamaan. Kaikkille viel et Katse eteenpäin ja suupielet ylöspäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!