torstai 8. lokakuuta 2015

Löysin itseni

Palaan hiukan aikaa taaksepäin. Olin heinäkuussa minun ihanan serkun luona, jossa tajusin, että voin olla juuri se oma itseni. Ne ihmiset, jotka minusta välittää  eivät hylkää minua. Teen minä mitä vain, niin he ovat tukenani. Serkkuni luona sain itsetuntoni takaisin. Minä tajusin paljon asioita siellä ja tunsin oloni tärkeäksi. Olin onnellinen ja iloinen. Nyt voin olla juuri se joka olen. Serkkuni on minulle kuin sisko, joka arvostaa minua ja lohduttaa silloin kun sitä tarviin. Minulla on myös ystäviä, jotka hyväksyy minut ja he lohduttavt minua.  Arvostan sitä. 

Minä olen etsinyt itseäni jo pitkään. Halusin tietää kuka tai ketä olen, mutta en saanut tietää. Olin hukassa ja päättänyt luovuttaa. Toivo oli mennyt ja päätin antaa olla. Yhtenä päivänä kaikki muuttui. Katsoin silloin peliin ja kaikki muuttui. Löysin itseni ja sain tietää kuka olen. Minä olen juuri se joka olen, eikä muiden mielipiteet saa lannistaa minua, mutta tapahtui silloin muutakin.

Päätin aloittaa uuden elämän toisessa paikassa ja sainkin toisen asunnon, jossa voin aloittaa kaiken alusta. Minulla kesti pitkään, että löysin itseni ja se oli hyvin vaikeaa. Minä teen omat päätökseni ja ne jotka arvostaa mua hyväksyy myös ne. Ovat ne sitten mitä vain. Se on minun elämä, ei heidän. Ne jotka ei arvosta minua sellaisena kuin oon voivat kadota minun elämästä. En Tarvii sellaiaisia minun elämään. Minulle  suku, ystävä, perhe on tärkeitä. Heidän vuoksi voisin tehdä mitä vain.

Tiedän, he ovat onnellisia myös, jos minä olen. Minun hyvinvointi on heille tärkeää. Heidän hyvinvointi on myös minulle tärkeää.

No niin, eli minusta jokainen saa olla sellainen kuin on, kenenkään ei tarvitse esittää jotain muuta kuin on. Ne jotka ovat sinun elämän arvoisia, hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. He eivät hylkää sinua silloin kun sinulla on vaikeaa. Silloin he tukevat sinua, he auttavat sinua. He ovat ne joille voit itkeä, nauraa, huutaa ja olla se joka olet. Ole oma itsesi. Älä koskaan häpeä itseäsi. Tiedän, että itsensä hyväksyminen on hankalaa ja siihen menee aikaa, mut lopputulos on ihanaa. Ja siitä tulee hyvä olo. Se voi viedä vuosia, mutta kyl sen löytää.

Muista et oot tärkeä sellaisena kuin olet. Niiden keiden seurassa juodut esitämään ja olemaan erilainen, eivät ole mielestäni sinulle niitä oikeita ihmisiä. Mielestäni heidän pitäis hyväksyä sinut sellaisean kuin olet.

Jokainen, joka lukee tämän tekstin, on arvoaks ja tärkeä ihminen. Ja toivon, että ymmärrätte, että tarkoitan tällä vain sitä, että itse löysin ja opin hyväksymään itseni. Toivon teille samaa, toivon sitä jokaiselle teille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!