tiistai 31. tammikuuta 2012

Kokemuksia reissusta Cosmopolitanin kuvauksiin 13/1/2012

Mulla oli todella ihana päivä. Lähdettiin porukalla Turun rautatieasemalta siinä seitsemän aikoihin kohti Helsinkiä.

Tavattiin siis rautatieasemalla 6.45. Käytiin sitten vielä ennen junan lähtöä rautatieaseman R-kioskilla hakemassa matkalukemista.

Junassa sitten juttelimme ostamistamme lehdistä esille tulleista asioista.

Olimme Helsingissä siinä puoli 10 aikoihin, jollen nyt aivan väärin muista. Ostimme ratikkaliput Helsingin rautatieasemalla olevasta automaatista ja menimme pysäkille odottelemaan ratikkamme tulemista. Kun ratikka saapui, menimme jonkun matkaa eteenpäin ratikalla ja kävelimme sitten loppumatkan.

Kun pääsimme perille kuvauspaikalle, minulle tuli aivan sellainen tunne, kun olisin tullut kotiin. Ihmiset ottivat meidät todella ystävällisesti vastaan.

Kuvausten jälkeen menimme syömään lähikahvilaan. Itse otin vain muffinin, kun minulla ei ollut yhtään nälkä, kun olin juuri syönyt ´´evääni´´. Muut ottivat pastaa. Pasta oli muuten todella hyvän näköistä, mutta katkaravut olivat mielestäni ällöttävän näköisiä.

Helsingin matka oli niin ihanan, että voisin ottaa joskus sen jonkun kaverin kanssa uudestaan, vaikkapa ihan vain shoppailureissuna.

En muista, koska mulla olisi ollut viimeksi yhtä ihana päivä, kun tämä päivä oli.

-Erkku92

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!