tiistai 14. helmikuuta 2012

Ajatuksia ystävyydestä osa 3/3

Lopuksi ystävyyslaulu:

Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.

Ja minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Ota kädestä kiinni tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan, miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin oppia tään maailman paljon paremmin.

Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen

niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

Minun ystäväni on kuin villasukka,

joka talvella lämmittää.

Ja minun ystäväni on kuin niitynkukka,

joka saa minut hymyilemään

Ota kädestä kiinni,

tule kanssani rantaan,

vien sinut katsomaan,

miten aurinko laskee puiden taakse

ja saa taivaan punertamaan.

Ystävät ovat todella tärkeitä. Älkää päästäkö heitä pois luotanne ikinä. pitkää heistä kiinni, jos arvostatte heitä. Minä arvostan ja rakastan minun ystäviäni ikuisesti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!