torstai 4. lokakuuta 2012

Kuka on Nipsu-Rähinä???

Hei kaikki blogin lukijat.

Olen vuonna 91-syntynyt turkulainen nainen. Olen ystävälinen kaikkia kohtaan ja usein hyvin hauskaa seuraa. Minä olen yleensä iloinen ja rauhalinen, mutta joskus voin olla villi ja vapaakin. Osaan myöskin näytää tunteeni, mutta en halua näytää omia tunteita. Minä osaan olla myöskin hiljaa jos vain tarve vaatii, mutta olen kyl kova puhumaan, kun pääsen vauhtiin. Kirjoitan vapaa-ajalla omaa kirjaa, joskus jopa vahdin lapsia tai olen ystävien kans. Musiikkia kuuntelen joka päivä - enimmäkseen räp-musiikkia. Oma rauha on minulle tärkeä, koska silloin saa omat ajatukset kasaan ja voi miettiä asioita yksin. Tanssiminen on myöskin tärkeää minulle ja läheiset ihmiset. Tykkään olla ystävien kanssa, mutta joskus tykkään olla myöskin ihan yksin. Jos haluat tietää jotain lisää minusta, niin tule ihmeessä Tytöjen Talolle kysymään.Vastaan, niin hyvin kuin osaan ..

Tässä teille vähän tietoa kuka on nimimerkki Nipsu-Rähinä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!