maanantai 13. toukokuuta 2013

Lastenhoito

Lastenhoito on ollut minun suurin haaveni jo 10-vuotiaasta asti. Voin olla oma itseni ja jaksan yrittää elämässä eteenpäin vaikka ajattelen paljon asioita. Olen hyvä lastenhoidossa, koska olen luotettava ja osaan viihdyttää lapsia tanssiesityksillä. Tanssiminen on osa minun elämää. Silloin voin näytää tunteeni ja olla oma itseni. Tanssi on ollut elämässäni jo 7- vuotiaasta asti ja rakastan tanssia, niin kuin rakastan lapsiakin. Olen kaunis ihminen, minulla on napin ruskeat silmät ja kauniin lyhyet hiukset. En ole kovin hyvä ruualaitossa, mut olen valmis oppimaan. Olen hyvin kiltti, rauhalinen ja kohtelias ihminen. Minulla on kolme lasta, joita rakastan yli kaiken. Heistä yksikään ei ole minulle sukua, mutta ovat hyvin tärkeitä. Elämässä on kaikenlaista, mutta silloin, kun saan tanssia tai hoitaa lapsi voin unohtaa kaiken muun. Tanssimalla voin vapautaa syvimmät tunteeni ja unohtaa murheeni ja tuskan jota koen. Lapstenhoidossa on vähän sama, en voi olla  surulinen vaan olen iloionen ja hyvin pirteä ja etenkin  onnelinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!