maanantai 23. syyskuuta 2013

Iloinen asia tapahtui

Tänään 22.9. tapahtui iloinen asia. Minä sain kummitytön ja nyt minulla on kaks ihanaa pikku prinsessaa. Toinen on jo 3-vuotias, mut silti kummitädin pikku prinsessa.  He molemmat ovat kummitädin rakkaita ja aijon olla molemmille hyvä kummitäti ja rakastava ja huolehtivainen jolle on helppo puhua.

Minusta on ihanaa olla kummitäti. Tämä  3-vuotias on kova puhumaan, hän on tainnut tulla siinä kummitätiinsä, koska olen itsekin kova puhumaan. ja toinen ei vielä puhua paljon, mutta kohta hänkin puhuu paljon. Odotan innolla, kun saan heidät hoitoon.. Minulla on molemmille omat lautaset ja mukit ja ajoin tehdä molemmille oman valokuvakansioin.

Toisen olen aloittanut jo, mutta toista en vielä ole, mutta enköhän pian aloita. Ajoin tehdä heistä myös pienen videon, kun olen oppinut tekemään sellaisen. Kuvaa en heistä voi laittaa tänne, koska ei ole vanhempien lupaa, mutta toki voin halukkaille näyttää.

Lopuks haluaisin sanoa, että minulle kummitytöt ovat hyvin rakkaita ja tärkeitä, mutta myös ystävät, perhe, ystävän kolme lasta, sukulaiset kuten serkut ja tietenkin moni muu joka on osa mun elämää.  jokaisella mun  läheisellä ihmisellä on paikka mun sydämessä ikuisesti, jokainen on omanlainen ja juuri sen takia hyvin rakas ja tärkeä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!