tiistai 29. lokakuuta 2013

Asioita jotka on osa mun elämää

Ihmisellä on monta asiaa joiden avulla tuntee itsensä. Nyt mä ajattelin kertoa sellaiset asiat joiden avulla minä voin tuntea itseni ja ne asiat saa mut jopa hyvälle mielelle

Musiikki:
Musiikin avulla voin unohtaa kaiken  muun ja kuuntelen ylensä sanoja, mutta en aina. Musiikin ei tarvitse aina olla suomen kielistä, koska en aina kuuntele vain sanoja. Musiikki on aina osa mun elämää. Minä kuuntelen musiikia aina kun vain olen menossa johonkin tai olen jossain. Musiikkimakuani on yleisesti ottaen räppi, mutta siihen kuulu myös muitakin. Lisää saa kysyä jos kiinostaa.

Tanssi:
Tanssiminen on ollut osa minun elämää jo 7-vuotiaasta asti ja on sitä edelleen.  Aina kun kuulen musiikkia alan tanssimaan. Silloin en kuuntele sanoja aina, vaan eläydyn liikeisiin, jotka sopivat rytmii. Tanssin avulla voin näytää moni tunteita ja myöskin voin unohtaa tuskan jota joskus koen. Yleensä tanssin muuten vain ja joskus jopa vain kädet menee musiikin tahdissä, mutta joskus koko vartalo. Asia vaihtelee aika paljon. Tanssi on minusta ihanaa ja rauhallista. Toki tanssi voi olla vahdikastakin, mutta myös rauhallista.

Kirjoitaminen:
Kirjoitan usein ajatuksiani paperille. Yleensä kirjoitukset kuvaa oloani juuri sillä hetkellä. mutta joskus se kuvaa myös jotain mennyttä tai tulevaa. Ne ovat minun ajatuksiani jostain asioista. Tai jopa mielipiteitä. Omien tunteiden kirjoitaminen on ollut minulle hyvin tärkeää 7-luokkalta asti.

Kummilapset & sukulaiset & ystävät & perhe:
Kummilapset ova elämässäni ehkä  suurin ilon asia. Tarkoitan, että he tuovat iloa elämääni ja näen heidän kasvun. Rakastan minun kummilapsiani yli kaiken. Ystävät tuovat myös paljon ilo elämääni ja voin olla heidän kanssa oma itseni ja jakaa heidän kanssa ilot ja surut. Ystäviä minulla ei ole montaa, mut ei niitä tarvitsekaan olla. Perhe ja suku ovat minulle Rakkaita, etenkin serkut. Heidän ansiostaan olen täällä ja he tuntevat minut parhaiten ja tietävä minusta paljon. Rakastan jokaista minun läheistä ihmistä. He kaikki kuuluvat minun elämään ja on osa sitä.

Tässä muutama asia, jotka kuuluvat minun elämään, toki niitä on viel lisää. Minulta saa kysyä Tyttöjen Talolla lisää, jos jokin asia jäi kiinnostamaan ja vastailen niin hyvin kuin osaan:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!