keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Tutustu Turun Tyttöjen Talon uuteen työntekijään Annikaan!

Me kävijät haastattelimme Turun Tyttöjen Talon johtajan Heljä Pitkäsen sijaista Annika Sabellia:

Miten päädyit juuri tyttöjen talolle töihin?
Heljän soitosta olen tänne päätynyt. Oli myös kova kiinnostus nähdä Tyttöjen Talon toimintaa.

Minkälainen olet luonteeltasi?
Itse ajattelisin olevani rauhallinen, mutta puhelias olen myöskin. Olen iloinen ja pohdiskeleva. Ja avarakatseinen, mikä on tärkeää tässä työssä.

Luonteen piiri, jonka haluaisit muuttaa itsessäsi?
Liiallinen herkkyys

Missä olit töissä ennen tänne tuloa?
Turun kaupungin nuortenpalveluissa

Mistä olet kotoisin?

Olen syntynyt Raumalla

Millaisesta musiikista pidät?
Pidän monenlaisesta musiikista. Hevi ja rock ei kuulu ihan  lempimusiikkiini, toisin kuin esim. konemusa, synapoppi ja jazz.

Mitkä ovat kiinostuksen kohteesi
Musiikki, elokuvat, pieni maanviljelijä minusta herää keväisin ja syksyisin tykkään tehdä käsitöitä

Mikä on lempi ruokasi?

Pizza ja muut perinteiset klassikot

Oletko eläinrakas?
Olen erittäin eläinrakas

Millaisista eläimistä pidät?
Pidän monenlaisista eläimistä. Kaikista karvaisista ja vähemmän karvaisista. Omia lemmikkejä ei ole allergian vuoksi.

Kuinka monta tatuointia sinulla on?
Minulla on 3 tatuointia

Onko tatuoineilla jonkin tarina?

Niillä on jokaisella tatuoinnilla oma pieni tarina

Haastattelu meni hyvin ja oli kiva kuulla Annikasta. Lisää voi varmasti kysellä häneltä itseltään esim. jos haluaa kuulla tatuointien tarinat. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!