keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Ota elämästä irti!

Siitä on jo jonkin aikaa, kun meikäläinen on viimeksi tähän blogiin (tai oikeastaan yhteenkään blogiin) kirjoitellut. On tapahtunut kaikkea jännää ja hieman vähemmän jännää, joista en nyt halua sen tarkemmin kertoa, kun että koira, joka mun piti saada tässä kuussa ei mulle tullutkaan, sillä mulla ei olisi ollut varaa pikkuista hoitaa. Tyydyn siis jonkin aikaa vielä pupuun ja kääpiöhamsteriin. Oon nyt myös viettänyt erityisen paljon aikaa mun poikaystävän kanssa. Ollaan oltu yhdessä itsenäisyyspäivästä saakka ja meillä synkkaa loistavasti, mitä nyt välillä on pieniä erimielisyyksiä melko pienistäkin jutuista, mutta uskonpa, että sellaisia on kaikilla pariskunnilla missä tahansa vaiheessa parisuhdetta. Joo ja mulla alkoi 2 kuukautta kestävä uravalmennus eilen (Maanantaina 3.2.-14). Onhan se ihan kiva, että on jotain muuta tekemistä päivisin, kun makoilla sängyllä ja tuijottaa valkoista kattoa. Nyt on kyllä jäänyt kuvailutkin vähemmälle, kun kamera on aina unohtunut kotiin, kun mä olen matkannut poikaystävän luokse toiselle paikkakunnalle.

-Erkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!