torstai 18. joulukuuta 2014

Kasvun paikka



Olen saanut kuulla kasvaneeni (henkisesti) todella paljon kuluneen syksyn aikana. Tuntuu, että olen vihdoin uskaltanut lähteä etsimään itseäni ja samalla myös löytänyt murusia omasta itsestäni. Ensimmäistä kertaa aikuisiällä minusta tuntuu siltä, että olen jokseenkin oikeilla jäljillä. Olen löytänyt alun sille polulle, joka vie kohti omanlaistani elämää ja hyvää oloa. Olen uskaltanut avata silmät ja kysyä itseltäni, mitä minä elämältäni haluan.

Syyskuun alussa uskaltauduin ensimmäistä kertaa Tyttöjen Talolle, ja heti tunsin olevani paikassa, jossa on hyvä ja turvallista olla. Olen uskaltanut osallistua, jutella, ihmetellä, hymyillä, tanssia, halata, nauraa, itkeä – olen uskaltanut olla minä. Olen saanut kuulla olevani hyvä juuri sellaisena kuin olen. Tosin edelleen näiden muutaman kuukauden jälkeen ihmettelen, miten näin turvallinen paikka voi olla olemassa. Kuitenkin kaikki se, mitä olen syksyn aikana Talolla kokenut, on täyttä totta. Ja jatkoa seuraa.

- Siru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!