perjantai 30. tammikuuta 2015

Suurin idolini

Olen jo vuodesta 1998 kuunellut häneeen musiikkia. Ja jossain kohtaan kuuntelin vähemmänän, mutta silti aina tykkänyt hänen musiikkistaan. Nyt kun häneltä tuli uusi biisi, niin aloin kuuntelemaan enemmän ja hänen musiikista saan voimaa ja biisit on hyvin helppo oppi. Voin laulaa mukana. Pidän hänen musiikista todella paljon. Hänen musiikkissa on jotain ihanaa. Hänen biisien sanat ovat ihania. Vaikka musiikimakuni on tosi laaja, niin tämä artisti on idoloni aina. Hänen musiiki tulee pysymään mun sydämessä aina, eikä se katoa mun elämästä ikinä.

Hänen musiikki antaa voimaa jokaiseeen päivään. Hän on muutenkin aina iloinen ja hän antaa aina oman energian muille. Hän on mahtava persoona, tuo iloa monelle muullekin.

Voisin kehua häntä lopputtomiin, muttta sitten tästä tulis tosi pitkä teksti, joten voisin vain laittaa mun lempi kappeleen tähään loppuun ja sen verran viel voisin kertoa, että hän  on taitelija nimeltään: Elastinen. Tiedän hänestä, voisi sano vaikka, kaiken. Olen ollut hänen suuri fani tosi kauan. Ja olen aina tosi iloinen, kun näen hänet tai jos vain kuulen hänen musiikkia. Mut tässä tämä biisi. tämä tällä hetkellä mun lempi biisi häneltä.

Eteen ja ylös antaa voimaa ja sanat ovat kuin omasta elämästäni ja tämän biisin sanat antaa minulle voimaa, jokaisen päivään. Kertissä just sanotaan hyvin:

 Katse eteenpäin ja suupielet ylöspäin teen vastoinkäymisistä voimaa.
 Katse eteenpäin ja suupielet ylöspäin. Antaa tulla, kestän kyllä, periks en tuu antamaan.

Mulle noi sanat kertoo sen et aina pitäis olla katse eteenpäin ja suupielet ylös päin. Milloinkaan ei saisi antaa periksi vaan pitäis uskoa. Unelmat  voivat toteutua, jos vain jaksaa odottaa ja uskoa itseensä.
Meidän jokaisen tulevaisuus edessä päin. Jonka  vuoksi Tämä biisi saa mut hyväl tuulelle kuten jo sanoin toi kerto säe on hyvä. Ja muutenkin tämän biisin sanat kertoo paljon siitä, että pitäis vain jatkaa eteenpäin. Kaikille meille tapahtuu jotain pahaa tai hyvää, mut pitää muistaa, että elämä ei loppu siihen.

Toivon mukaan ei tullut liian pitkä teksti, kiitos jos jaksate lukea loppun. Tässä tämä biisi. Katse eteenpäin ja suupielet ylös päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogi-juttuja saa mielellään kommentoida ja rakentavaa kritiikkiäkään ei pelätä! Kommentit tullaan kuitenkin ensin hyväksyttämään Turun Tyttöjen Talon työntekijällä. Tästä johtuen, kommentit tulevat näkymään viiveellä. Kiitos kommenteistasi!